Tusen takk Vibbedille

Hei og god kveld i stuen.

Nå har jeg landet i stolen her. Har hatt en fin dag, litt shopping, litt cafe besøk og litt besøk. Det er kos, for det minner litt om før i tiden da slik ble gjort daglig. Litt greit å glemme tiden av og til, selv om en nesten blir minnet på den på hvert hjørne.

I kveldingen, når jeg hadde kommet hjem ringte det på døren med leveranse av det under. En flott og kjekk ung mann leverte gevinsten min fra Vibbedille, og sa at han trosset moren sin som sa han bare kunne legge gevinsten i postkassen. Men det regnet som han sa og da kunne han ikke risikere noe.

Så jeg er lykkelig, både for besøket og for å vinne noe så spennende som forhåpentligvis blir noen påskekyllinger. Jeg skal selvfølgelig legge ut resultatet når den tid kommer. Håper at jeg ikke er for kreativ, da får jeg vel beskjed fra Vibbedille. Tusen takk, for både leveransen og pakken. Jeg ble kjempeglad.

Lurer du på hvem Vibbedille er kan du gå inn på Bloggen hennes HER. Det er en koselig, frisk og flink strikkedame fra Stavanger område. Vel hun er flink til mange ting, og det finner du ut hvis du følger med på bloggen hennes. Jeg glemte nesten å nevne at hun er en dame med et stort hjerte også.

12 kommentarer

Siste innlegg