Tyrkisk mat – en matopplevelse som kan anbefales

Å gå på restaurant i disse corona tider har ikke vært helt vanlig for meg, men når en endelig gjør er det fantastisk å sitte igjen med en følelse at dette, ja det var verdt det.

Det er  spennende å bli presentert for et kjøkken som jeg ikke hadde noen kunnskap om og bli så positivt overrasket.

Så Tyrkisk mat får tommelen opp fra meg.

Småretter med masse farger ser bare innbydende ut, og når smaken stemmer med forventningene er det perfekt.

Plassen vi besøkte heter Pasha og ligger litt bortgjemt nede med Hurtigbåt terminalen i Stavanger.

Så er du i Stavanger, har lyst på et godt måltid, fantastisk service til en grei pris. Ja da anbefaler jeg plassen på det varmeste.

 

 

Dette innlegget er ikke reklame – men en anbefaling.

6 kommentarer
    1. Nam, nam :p Ser kjempegodt ut jo! Har aldri smakt Tyrkisk mat, men jeg tåler ikke sterk mat, for jeg reagerer med å bli potte tett. Regner med de sikkert har mat som ikke er så sterk. Vi har Tyrkisk restaurant i Tronndheim 🙂

      Ønsker deg en kjempefin fredag, og ei kjempefin og god helg <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg