Verdens “vær glad dag”

Hei dere.

Tenk i dag er det dagen for å være glad. Det passer jo utrolig godt siden det er fredag, og hvem ønsker ikke å ha en glad dag? Vel det er jo ikke lov pålagt, men når en har en egen dag til dette så anbefaler jeg at du tenker over alt som du er takknemlig for og nyter øyeblikket.

Hva med å sette på deg et smil? Del dette med alle du møter på din vei. Fortell gjerne videre om hvilke dag det er I dag.

 

Denne dagen er oppfunnet av meg. Vi har dager for alle anledninger, så hvorfor ikke “vær glad dag” og?

 

Ønsker dere en fantastisk fredag.

 

 

 

4 kommentarer
    1. det var jammen smart å lage en vær glad dag :=) og jeg hvet att jeg kommer til å smile masse i dag,skal på styrketrening,muskelmassen er lik 0 og jeg må innrømme att fysioterapauten får meg til å le hver gang når han oppmuntrer og sier jeg er flinke :=) blir vel slik i dag også

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg