Vi er enda i starten..

Hei dere.

I går kom jeg over dette flotte bedet med tulipaner. Noen få utsprunget, mens resten står i knopp. Jeg kjenner jeg blir nysgjerrig og spent på hvordan bedet kommer til å se ut når alle er utsprunget. Jeg regner med at det blir litt av et syn.

Det er liksom slik med dette bedet som med tiden vi er inne i. Våren. Starten på en herlig tid, og spenningen på hvordan både våren og sommeren kommer til å bli. Bare det å vite at alt dette ligger rett foran oss gir meg en god følelse.

Jeg er glad i alle årstider i grunnen. Men den våren, den våren. Den er absolutt noe eget.

Det er jo litt likt som med fredager. Den herligste helgedagen av de alle siden det er starten på helgen.

Så dere. Det er fredag …… og om litt helg. Og for å ikke glemme at det i tillegg er vår.

Er vi ikke heldige vel?

Ønsker dere en fantastisk fredag.

8 kommentarer

Siste innlegg