Vinn en Stavanger Tur

Jeg kom over en konkurranse på Facebook i dag hvor du kan vinne en Stavanger tur. Er ikke det flott?

Som dere vet ønsker jeg jo at alle skal komme til byen og området mitt for å oppleve alt den har å tilby, så nå har du sjansen.

Jeg nevner igjen hva vi kan tilby:  Strender du bare kan drømme om, herlig byliv, palmeøy, fjorder og topper om du vil. Dette i kombinasjon med spennende historie og historie plasser, ja da har du alt du kan drømme om mener jeg.

Gevinsten er for to personer og inneholder 2 netter på hotell, Fjordcruise på Lysefjorden og Flørli tur om du vil og en guidet kajakktur.

 

For å delta må du inn på facebook siden til Fjord Tours som du finner  HER. Og så sier jeg bare – håper du vinner:)

 

Dette bilde er tatt fra toppen på Flørli – på vei nedover.

4 kommentarer
    1. Så kjempemoro konkurranse da 😊 Det hadde vært kjempegøy, for drømmen min er å reise til Stavanger for å hilse på slektningene mine som jeg har det 😊 Skal jammen gå inn for å prøve.

      Kjempefine bilder du har tatt 😊

      Ønsker deg en kjempefin onsdag ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg