Wow, se hva jeg fikk….

Reklame | Influenster

Hei hei og ja det er ei glad dame her. Vet du at jeg har nettopp vært innom postkontoret i dag og hentet pakken min som jeg fikk gjennom Influenster. Tenk en støvsuger av modellen x-force 9.60 Flex av OBH Nordica.

Og tro det eller ei, den er prøvd og er helt suveren. Kan anbefales på det sterkeste hvis du vurderer ny støvsuger.

Jeg har vært litt skeptisk til disse programmene eller siden hvor en kan melde seg inn, føre opp masse opplysninger og gjøre produkt omtaler, men signet inn her for et år siden. Gitt noen omtaler i ny og ne, men ikke så mange. Så startet det i våres. Plutselig fikk jeg beskjed om at det var en pakke på vei, og rett etterpå en til. Det viste seg at det var først en rette tang, og deretter kom det en steke panne fra James Oliver. Og som dere vet nå denne.

Så har ønsker du også å bli en tester, motta noen gratis produkter og skrive litt om dem på appen, ja kom i gang. Sjekk ut Influenster for det funker faktisk. Og mens du gjør det tenker jeg at jeg må støvsuge litt jeg.

Ha en fin kveld.

 

 

 

6 kommentarer
      1. Ja gjør det. Jeg trodde ikke dette fungerte, men plutselig fikk jeg den første pakken, uten forvarsel. Fikk beskjed om at en pakke var på vei og kom plutselig på denne appen. Så det fungerer, men det tar ca halvår før du mottar den første tenker jeg hvis jeg ikke tar helt feil. 🙂 Absolutt verdt å sjekke ut.

      1. Ja den er helt fantastisk og den beste jeg har hatt:)) Skrev enkelt en omtale om den. Så verdt å teste ut – men vær obs at det går ca 6 mnd eller så før du mottar den første biten – så går det slag i slag.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg