Jeg velger mine ballonger med omhu – utfordringen fra frodith

Som den nysgjerrige personen jeg er så klarte jeg rett og slett ikke å si nei til en utfordring fra Frodith. Trykk her for å komme til innlegget: http://frodith.blogg.no/1484070001_hemmeligutfordringen_.html

 Skulle få noe spennende i posten, som jeg ventet på. Forrige fredag låg det en litt stor konvolutt der….  innholdt en pakke med ballonger og en lapp. Utfordringen var å lage noe kreativt ut av dette, ta bilder ute og lage et innlegg inne her. Så her kommer det, etter en liten tenkepause….

La meg si det slik. Jeg tenkte at nå, når vi har entret 2017, og dette skal bli et fantastisk år, var det en ting jeg hadde glemt. Å kvitte meg med all negativitet, dystre tanker, ikke tro på meg selv og ikke helt troen på en bedre fremtid. Det var jo ikke dette jeg skulle ha med meg inn i 2017. Heldigvis er vi jo bare i begynnelsen, og det er jo alltid mulighet å endre kurs. Er det ikke?

Dermed tok jeg utfordringen på strak arm…..  pakket ned ballongene, og ut på tur….. Hvor kan en bedre kvitte seg med alt dette enn i naturen, sjøen, friskt og godt…….

Pakken besto av 6 ballonger. De negative tankene fylte jammen meg 3 av ballongene. Jeg blåste og blåste. Store og gode ble de. 

På dette viset vinket jeg farvel til 2016, lar de dystre og negative tankene seile sin egen sjø, bokstavelig talt – bare se…… Må jo også takke Vidar som var til god hjelp i dag……

 

3 igjen – og siden det kun var glede, optimisme, håp, øyeblikk, kreativitet,  og drømmer igjen, fikk dette plass inni disse.

 

Glede, optimismen, øyeblikk, kreativitet, håp og drømmene skal jeg verne godt om, og la det få hedersplass i mitt liv.

 

Da ser jeg oppdraget som utført – og håper inderlig at Frodith godkjenner det. Ønsker dere alle sammen en fin torsdagskveld.

 

#utfordring #frodith #ballonger #sjø #hav

30 kommentarer

Siste innlegg