1 tips for å unngå husvasken!

Hei dere.

Når jeg kommer på noe lurt så deler jeg villig vekk. I dag er ikke unntak.

Det å ha unnskyldninger for å ikke gjøre husarbeid, ja det prøver jeg meg stadig vekk på uten jeg har de helt store grunnene, og jeg må ærlig innrømme at jeg kjøper de ikke i det hele tatt som regel. Men i dag har jeg funnet den optimale unnskyldningen, selv om jeg neppe prøver den igjen. Det følger noen ulemper med denne metoden, så det er greit å fortelle dere den nå først som sist. Huset blir ikke rent. Jeg har sittet og ventet, men det vidunderet skjedde ikke.

Og så kommer det til metoden. Du skjønner det, hvis du sitter litt slik som meg på stoler altså litt halvveis, litt med bena under deg og på kryss og tvers så kan det hende at beina sover. Det var det som skjedde. Jeg reiste meg fort opp, og sprang nærmest av gårde. Ikke noe spesielt jeg skulle, men jeg har litt den stilen. Og der, ja på stuegulvet etter det første skrittet merker jeg en ufattelig smerte i foten. Er litt forundret av at jeg har klart å få fotbladet ned i gulvet og nærmest trør på det, men tenker, pytt pytt det går nok over.

Men nå mange timer etterpå så går jeg haltende rundt. Turen i butikken har jeg lagt på is til bedre tider, og har funnet den perfekte grunn til å la husarbeidet være til en bedre dag. Så det er altså mitt tips. Om jeg anbefaler det? Vel….

Det er nok bedre i morgen, men imens tar jeg gjerne imot stakkar deg kommentarer. Ja jeg synes litt synd på meg selv, det må til og med jeg innrømme.

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg