Gled en som gruer seg til jul…

Dette er “ordtaket” til Kirkens Bymisjon  denne julen. For et engasjement. Flotte mennesker som gjør så mye for andre. 1.november florerte det av Orange skjerf i sentrum. Ble de ikke hengt på personer, ble de plassert på statuer, gjerder, stolper til de som trang å varme seg.

For meg har dette i mitt indre blitt en liten hjertesak. Fundert på hva kan nå lille meg gjøre for at verden skal bli et litt varmere sted å være i. I første omgang tror jeg at å være bevisst på mine handlinger mot andre er første skrittet. Så mitt budskap ut til dere i dag er: Gled en som gruer seg til jul……

#bymisjon #jul #stavanger #Rogaland #skjerf

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg