2017 Here I come….

Om noen timer er 2016 historie, og vi kan på en måte starte med blanke ark.

Herlig, tross om 2016 har vært et begivenhetsrikt år.

Jeg pleier ikke lage nyttårsforsetter, men har heller noen tanker omkring hva jeg ønsker å fylle året med. Det viktigste er å fylle dager, uker og måneder med kvalitetstid med mine nære. Opplevelser, som kan gjemmes i hjertet og tas frem igjen og igjen.

I løpet av året håper jeg at jeg får mer av de gode tingene som kvalitetstid og opplevelser med  min sønn, tilbringe mye tid ute i naturen, og ja trene litte grann mer og få mange gode og fine opplevelser med venner og familie. Håper også at året byr på noen utfordringer hvor jeg må trigge meg selv, føle at jeg lever kan du vel si.

Det kommer og til å være noen begivenheter i løpet av året. Sønnen min skal konfirmeres, en tur til London og en tur til Den Haag. Jeg regner med at listen blir litt lenger i løpet av året.

Siden jeg bor i Stavanger håper jeg jo at jobben min består, og at Stavanger kommer opp på fote igjen. Om ikke der Stavanger var, men at pilene peker i riktig retning. Slik at de som har mistet jobbene sine kan finne nye.

Jeg tror jeg avrunder nå, og ønsker alle dere, mine kjære lesere Et Riktig Godt Nyttår! Håper drømmene deres også går i oppfyllelse i 2017.

#2017 #nyttår #muligheter

 

17 kommentarer

Siste innlegg