I år reiser jeg på ferie ALENE….

Jeg har i noen år nå hatt en liten drøm å reise på ferie, helt alene. Oppleve, nyte, oppdage og ikke minst føle friheten av å bare være meg. Høres kanskje litt spesielt ut, men friheten av å bare være, det er vel det jeg drømmer om. Har egentlig tenkt at det skjer sikkert en gang, og skjøvet det vekk.

Men vet dere hva?

Nå har jeg trykket på knappen – BESTILL!

Det kommer gjerne ikke så overraskende på dere som har fulgt meg en stund at turen går til Hellas og Santorini. Eller det er ikke sikkert det blir det, men det er der flyet går. Funderer litt på hvor jeg skal men det er utgangspunktet.

Skulle jeg vært på alle de plassene jeg har lyst til å dra, hadde jeg vært borte i måneder. Men jeg har kun litt over en uke til rådighet.

Kjenner at jeg i disse dager drømmer om øyene, og prøver å føle ekstra på hvor jeg vil. Blir det kun Santorini, eller kombinerer jeg med Paros? Antiparos? Naxos? Mykonos? Milos? Tinos?  ja listen er lang. Hver av øyene har sin sjarm. Men en ting er sikkert: JEG SKAL TIL HELLAS…. og jeg “grugleder” meg

 

 #ferie #hellas #drømmetur #mamma #mor  #greskeøyer #santorini #ferietur

37 kommentarer

Siste innlegg