Tilbakeblikk på uken som har gått – uke 14

Hei fininger.

Det kommer en litt sen oppdatering fra meg denne uken, siden jeg har vært noen dager på fjellet.

Uken som har gått har vært fin på alle måter. Jeg har hatt fine øyeblikk med min sønn, venner og familie. I tillegg har jeg så smått begynt å tenke på bord dekkingen til konfirmasjonen som er i slutten av måneden. Er vel ikke helt fornøyd enda, så det kommer en liten sniktitt når det er i boks.

Her kommer mitt overblikk:

 

Høydepunkt:

Foreningen med jentene fra barne- og ungdomskolen møttes på onsdag. Disse kveldene er bare så koselige. God mat og mye latter. Vi er så forskjellige, men tross forskjellene har vi det bare helt supert. Elsker disse kveldene våre.

Øyeblikk:

Ekspress Velvære som jeg hadde på fredag. Klipp og napping av bryn. Du kan lese om det HER.

Nedtur:

På grunn av forening på onsdag gikk jeg glipp av min sønns fotballkamp. Det at han skåret to mål var jo bra, men litt dumt å ikke få ta del i gleden hans i øyeblikket.

Flause:

Tror faktisk ikke jeg har hatt noen flauser denne uken. Fantastisk:)

Hendelse som har gjort inntrykk på meg:

En barneklem. Var på besøk hos min bror og de i uken som gikk, og når ungene kommer springene og gir meg den bamseklemmen. Det varmer, og gir godfølelsen.

Trening:

Har vært aktiv hele uken. 2 dager med helsestudio,  spinning. De andre dagene,  har det vært en liten tur hver dag. Søndag ble det en herlig skitur i skikkelig påskevær. Dere kan se bilder HER.

Innkjøp:

Jeg har så smått begynt å gjøre innkjøp til dekorasjonene til min sønns konfirmasjon. Servietter, bordkort og diverse “stasj”.

Nyhetsbilde som har satt igjen noen tanker hos meg:

Uken startet med hendelsen i St.Petersburg etterfulgt av fredagens tragedie i Stockholm. Deretter følger Oslo og Egypt. Tankene mine går til familie og venner av de berørte, samt nasjonene. Det er for meg uforståelig at personer kan utføre slike handlinger mot andre. Skremmende hvordan verden er blitt.

 


 

 

18 kommentarer

Siste innlegg