Det kunne blitt “rabalder” i heimen

Ja bokstavelig talt.

Jeg innrømmer gjerne, at av og til går det litt fort i svingene, og saker går i glemmeboka. Akkurat som kontigenten til min sønns fotball.

Fakturaen kom på mail, og jeg visste om den. Jeg husker at jeg tenkte at det var lang forfall på den, og at jeg ikke måtte glemme den. Noe jeg da har gjort. Rett og slett.

I dag skulle jeg sjekke tidene for første seriekamp som går av stabelen i morgen, og da lyser det til meg på facebook siden deres:

De som ikke har betalt kontingent må gjøre det snarest hvis de skal spille første seriekamp!

Ups. Det var den ja. Selvfølgelig ikke tatt frem og betalt igjen etter jeg fikk den.

Den er betalt nå, så ingen skade skjedd. Men kan bare tenke meg øyeblikket i dag hvis han ikke hadde fått spilt kampen. Tør nesten ikke tenke på det engang. Han har snakket om seriestart og hvordan han gleder seg lenge nå…….

Heldigvis er de veldig romslige i idrettslaget, og jeg har fått tilbakemelding om at det var i orden.

Regner med at jeg ikke er alene som er surrete av og til, tross om det innimellom føles slik.

Kan jo nevne at ved å betale kontigenten er jeg også den lykkelige eier av en haug med toalettruller. Tror nok nærmest de kommer til holde til jul. Fordelen er at jeg slipper å glemme innkjøp på toalettruller for en stund….

Ønsker dere en flott dag.

#fotball #kontingent #foreldre #foreldreogbarn #familie #mamma #ungdom #barn

 

18 kommentarer
    1. Sier bare; nei du er ikke alene om å “surre” litt :)) ha en strålende dag og en knallsesong!! 🙂

    2. ja du reddet deg inn igjen der hi hi ,kjekt att ungene liker idrett og ikke bare sitte inne på nett ) dopapir ja,er det ikke meningen att dere skal selge det da ? slik er det her hvor jeg bor iallefall

    3. Ja kjenner igjen den der gitt! alt som ikke kommer på vanlig måte..blir glemt..men det gjelder å betale med engang..og sette forefallsdatoen frem til riktig dag..så blir det ikke glemt..men godt du fikk ordnet det…ha en god dag!

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: hihi – ja ikke sant. Men skulle vel ikke innom nettbanken den dagen. Blir litt slik – kan faktisk være litt gammeldags der for alt som ikke popper opp i nettbanken automatisk er det bedre å få i papir… Ønsker deg en flott dag.

    5. fruensvilje: Joda – synes det er kjekt de driver på med noe. Jo det er meningen. Tror de hadde litt problemer med å få inn pengene i fjor, dermed har de plusset på to med dopapir på kontigenten. Kan selge – men tror faktisk jeg beholder. Veldig greit i grunnen å ha lagret…. Ønsker deg en flott dag.

    6. Velkommen etter! Du er nok verken den første eller den siste som glemmer en regning. Men det er noe som lett tiltar med årene det. Jeg sto selv i døren for å delta på et sommerarrangement i fjor og ble fortalt at kontingenten ikke var betalt. Antakelig ble jeg vurdert som litt utdatert og glemsk, så det ordnet seg, men litt pinlig var det.

    7. Et Familieliv: Heisan. Jeg var innom bloggen din:) Fin blogg – og blir spennede å følge deg. Prøvde å legge inn kommentar til deg – men noe skjedde – derfor her:) Ønsker deg en flott dag.

    8. Hihi, nei du er nok ikke aleine om det! Jeg liker aller best sånne regninger som kommer direkte inn i nettbanken og bare blir trekt av seg selv jeg … slipper å tenke på noe. Annet enn at det må være nok penger på regningkontoen. :o))

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg