Konfirmasjon – borddekking

Tenkte jeg ville vise dere en liten snik titt på borddekkingen til konfirmasjonen.

Jeg fikk sneket inn et touch av grønt mot det hvite, grå og sorte som gjorde det litt friskere. Fargene på blomstene kommer til å være helt hvite, og en kombinasjon av roser og peoner.

På serviettene har jeg festet et band og satt et bilde av konfirmanten.  Dette har jeg limt på et tykt sort papir og klippet til slik at det er en ramme rundt bilde i sort. Bak har jeg limt på små klyper som er festet til bandet.

Jeg ser at “test” bordkortet ikke kommer så godt frem, men det er i skifer med grå/sølv skrift. Du kan lese om de HER. Hvordan sangen ligger bak tallerkenen og posen som er tilbehøret til sangen er jeg ikke helt fornøyd med, så her må jeg finne en annen løsning. Kom gjerne med tips.

Er litt usikker på lysa, men kommer nok til å se hvordan det er når lang borda er dekket. Vi har et litt lite lokale, og det blir litt over 40 gjester. Oppsettet blir i en E tror jeg.

Vi kommer til å ha hvite duker i bunn, samt hvite tallerkener. Vi skal ikke ha runde bord som på bildet.

For å ha litt spillerom, har jeg ikke kjøpt inn alle de små vasene, eller lysa. Dermed kan jeg endre når jeg er på plassen.

Nøklene til lokalet får vi på onsdag, så det er god tid til å endre på det vi ønsker til lørdag.

#konfirmasjon #borddekking #interiør  #innlegg #ungdom   #mamma #familie #familieogbarn

24 kommentarer

Siste innlegg