Vårens “Must have”

                                                                                                                             I samarbeid med Rabble

Hei fininger.

Tenk søndag allerede. Føler jo at disse helgene går litt vel fort.

I disse morgentimene mens sjefen i huset sover, har jeg sittet og kost meg på nettet. Dere skjønner. Hver vår har jeg et lite “vår rituala” om du vil kalle det det. Regner jo med mye fint vær, og da er det alltid kjekt å være klar til å hoppe i sandaler og sprike med tærne.

Men mens vi venter på vårværet har jeg kost meg på nettet og kjøpt inn til min vårlige fot spa dag. Det å ha myke og velpleide føtter å vise frem gir meg godfølelsen. Hvem er vel ikke på jakt etter den?

Jeg var inne på Blivakker sin nettside, og fant det jeg trenger. Varene kommer i løpet av 3-4 arbeidsdager. Går du inn via Rabble får du i tillegg rabatter.

Min første anbefaling er å ta et herlig fotbad. Da anbefaler jeg fotsalt som myker opp beina. Jeg har en elektronisk fil , og fikk handlet inn refill til denne også.

Etter fotbadet  anbefaler jeg  Babyfoot sin fotpeeling. Dette er plastikk strømper du har på bena i 2 timer. Skyller godt, og etter noen dager forsvinner eller flasser hard hud av. Du sitter igjen med herlige myke føtter. Har du ikke prøvd denne før, har skikkelige vinterføtter som meg, ville jeg testet det ut.

Til slutt kjøpte jeg den herlige fotkremen fra TL Spa Design .

Nå gleder jeg meg til varene kommer, og om ikke lenge er føttene mine vår- og sommer klar.

         

Ønsker dere en flott søndag.

 

                                                            

 

 

 

#fotbad #skjønnet #velvære #vårklar #rabble 

 

 

8 kommentarer
    1. hmm… muligens jeg skulle forberedt mine føtter for vår og sommer?? De skal jo tross alt til sol og varme i Spania i mai 😀

    2. frodith: ja nå er jeg snart sommerklar…. :)) det er vel verdt å bruke en kveld på… herlig med myke føtter:)) Men hvis du prøver babyfoot må du passe på at du ikke skal vifte med tærne en uke eller to etter – da den tørre/harde huden flasser av….

    3. fruensvilje: Det er deg vel undt:))) Kjekt å være litt bortskjemt:) Her blir det en kveld hjemme etter jeg får produktene… men må nok tusle rundt i vinterføtter i konfirmasjonen.. hihi. Ønsker deg en flott dag.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg