Bilder av barna på datingsider?

Jeg har lastet ned Tinder appen, og er en av de mange som sveiver til høyre og venstre.

Noen koselig samtaler har jeg også hatt.

Det som jeg reagerer kraftig på er når jeg går inn på profiler og det er lagt inn bilder av barn. Er dette greit?

Jeg kan kun uttale meg om profiler til menn, og det er sikkert bare et fåtall som gjør dette. Men jeg reagerer kraftig. Jeg hadde ikke likt hvis min sønn hadde ligget ute med bilde på disse sidene.

De første gangene jeg så det ble jeg ganske forundret og overrasket. I mitt hodet har disse bildene ingenting der å gjøre.

Når dette er sagt er jeg klar over at det er mange som har barn. Men holder det ikke å skrive antall barn og alder? Ser liksom ikke helt grunnen til at det er så nødvendig for en eventuelt fremtidig partner å ha bilder av barna i tillegg?

Så jeg håper at hvis du leser innlegget mitt, og har lagt ut bilder av dine små. Tenk deg om. Er det lurt?

Hva synes dere? Er det bare meg som er litt for beskyttende og gammeldags?

#barn #datingsider #dating #familie #barnogfamilie#ungdom #mamma #pappa

 

29 kommentarer

Siste innlegg