Der gikk lyset… jeg hadde det i går…

                                                                                                                                          Sponset Innlegg.

Hjemme hos meg har jeg spotter i gang, yttergang og på badet. Innimellom føler jeg at de lever sitt eget liv. Det er til stadighet en spott eller to som går.

Når det blir oppdaget, lover jeg meg selv at ved neste handletur da topper det listen. Men hjem kommer jeg som regel uten.

Når jeg først kommer på å handle inn, har det som regel gått noen uker. Så ja, vi er som regel noen uker uten fulltallig lys. Skifter de med en gang, og etter en dag eller to er det noen som går igjen. Vi har jo en rutine på det da, på et vis.

Du lurer kanskje på hvorfor jeg ikke kjøper inn flere om gangen, for da hadde jeg spart meg for denne rutinen og irritasjonen. Men jeg har en formening om at å handle inn disse er dyrt. Uansett om 40-50 kroner for en to pakning ikke er så dyrt, så føler jeg det der og da. Så det er grunnen at det blir med den ene pakken.

I skrivende stund mangler jeg jo selvfølgelig lys i to spotter, igjen. Men vet dere hva? Denne gangen har jeg gått direkte inn på http://www.lampedirekte.no/ og bestilt meg et lite lager av  pærer til spottene, og diverse andre pærer jeg bruker. Produktene henter jeg på butikken rett nedi gaten her. Siden jeg er som en liten unge når jeg får pakker, blir denne hentet med en gang.

For min del har leveringstiden blitt redusert med uker, siden jeg selv ikke er helt stabil på området.

Er du som meg? Altså glemsk? Og i tillegg ønsker å gjøre innkjøpene enklere og billigere? Da anbefaler jeg virkelig gå inn på sidene å sjekke hva Lampedirekte.no har å tilby. Du finner nettsiden HER. Må jo til slutt nevne at du får pakke i posten også…..

Ønsker deg en flott dag.

#lampedirekte #lyspærer #hus&hjem #familie #interiør

 

10 kommentarer
    1. Nydelig bildet! og ja..jeg også har veldig lett for å glemme det…og jeg syns også det er litt unødvendig utgift..og dermed også dyrt…hihih. men lys må vi jo ha!! Ha en god dag!

    2. Lyspærer, ja…
      Først gikk pæren i soveromsgangen. Finne trapp, klatre, skru av lampeglasset som er festet med tre skruer,…osv. Det er en hel seremoni.
      Dagen etter var det mørkt i taklampen på badet. Ny seremoni.
      Like etter oppdaget jeg at ene pæren i vaskerommet var kaputt. Lenge siden sist, for det var en sparepære. Frem med trappa igjen.
      Så gikk pæren i kjelleren. Fa**! sa jeg høyt.
      Da jeg skulle en tur ut i garasjen, var det jaggu mørkt der også…
      Nå var det nesten tomt for pærer, så det måtte jeg handle et lager av. Det første som så skjer, er at stålampen i stuen plutselig virket litt dunkel. Joda, kun en av to pærer lyste.
      Og nå sitter jeg og ser på en mørk pære i en annen stålampe, men den er det fire pærer til på, så den kan vente.
      Det er noen som ikke liker meg!
      Det verste er jo at når pærene er skiftet så tett, så går de like tett neste gang også :/

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg