Tilbakeblikk på uken som har gått – uke 22

Vi har igjen tilbakelagt oss en uke med mange fine øyeblikk her i heimen. Det har vært travelt, men kjekt. Litt sykdom har vi også hatt i hus, men det varer som regel ikke så lenge heldigvis. Ellers har jeg hatt en dagstur til Oslo og fikk tilbringe noen fine timer med kollegaer.

Her er mitt overblikk.

 

Høydepunkt:

For oss her hjemme må jeg nok trekke frem helgebesøket. Vi har hatt besøk av Labbetuss som jeg kaller ham, siden han er et lite bustetroll. Du kan lese litt om det HER og HER.

Øyeblikk:

Poden har vært mer synlig nå når vi har hatt Labbetuss på besøk. Det vil si at vi har hatt hele kvelder som han har valgt å tilbringe oppe i stua med meg. Fine samtaler og mye kos. Som jeg har nevnt tidligere så er disse stundene så herlige og jeg gjemmer de i hjertet.

Nedtur:

Har ikke hatt de store nedturene. Mer frustrasjon over pærer som går hele tiden. Har ikke før skiftet den ene før en annen går. Du kan lese litt om det HER.

Flause:

Tror faktisk jeg har klart meg uten noen flauser denne uken. Det er jo helt fantastisk.

Hendelse/Personer som har gjort inntrykk på meg:

I helgen har jeg vært på mange turer. Ikke de helt store, men flere småturer. Det er så lett å komme i prat med andre hunde eiere, så det er fantastisk hvor mange flotte og fantastisk personer som er der ute. En kan trygt si at en hund “bryter isen”.

Trening:

Ikke den helt store treningsuken, men har fått meg en time med spinning, samt en del turer. Helgen har ført til mange småturer siden Labbetuss enda er valp skal han ikke ha de helt store turene.

Innkjøp:

Ikke noen innkjøp denne uken.

Nyhetsbildet som har gjort inntrykk på meg:

London og de forferdelige terror hendelsene på lørdag kveld. Jeg er rystet at verden har blitt en slik plass, og at personer kan utføre slike handlinger.

Labbetuss i egen person. Veldig nysgjerrig, så dette var hans utsiktspost i helgen når han ikke har vært ute på tur, kost seg med oss eller sovet.
 

 

 

18 kommentarer

Siste innlegg