Prosjekt eikenøttbord……

Jeg har lenge gått og fundert på om jeg skal bytte ut stuebordet mitt. Det jeg har nå er i grunnen litt for stort.

Da jeg kom over et eldre bord på Finn tenkte jeg at med litt maling måtte jo dette bli perfekt. Dermed startet prosjektet.

I går kveld, etter middagen,  spurte jeg poden om han kunne tenke seg å være med på å male. Det passet ikke var det første svaret hans, og jeg tenkte at det var jo jeg som hadde startet dette så….

Overraskelsen var stor da han plutselig satte seg ned og begynte malingen. Jeg var rask til å være med, og dermed fikk vi en koselig stund sammen. Pratet, lo og koste oss. 

Hvordan bordet blir til slutt vet jeg ikke, men med litt sparkel og litt mer maling så blir det nok bra. Poden er litt i tvil, siden han synes at beina ser ut som eikenøtter, men han blir nok vant til det. 

Legger ved et bilde av bordet med kun et strøk maling, og ja det ser merkelig ut….. men bare vent. 

#interiør #oppussing #antikk #diy

 

26 kommentarer

Siste innlegg