Helgen ble avlyst!

Hei dere.

Lørdag, og i grunnen en fin morgen. Jeg er enda skuffet over at det ikke ble hyttetur på meg med godjentene, men av og til går ikke alt etter planen. Poden skulle til faren, men ble syk og jeg hadde ikke hjerte til å sende han avgårde når han var så dårlig. 

Jeg vet det kommer andre turer for oss, og jeg er sikker på at de kommer til å kose seg uten meg også. 

I går kveld sendte de et bilde av bursdagskaken som var blitt laget til meg. Fikk litt dårlig samvittighet, samtidig som det varmet at noen tar seg bryet. Er sikker på at kaken kan spises, tross motiv. Men litt morsomt at alle de som er der er enten godt gifte eller samboere, så den passet kanskje ikke helt. Men, kake er kake:)

Hos oss blir det en rolig helg. Ute er det skikkelig ruskevær, så det blir nok mye inne. Noen turer håper jeg på, det er bare å kle på seg.

Ønsker dere en fantastisk lørdag og legger ved bilde av bursdagskaken min. Var den ikke flott og så den ikke god ut? De bekreftet at den smakte fortreffelig:)

 

#bursdag #venninnehelg #sykdom #familie #barnogungdom #barn #mamma 

18 kommentarer
    1. Sikle…., sånn bursdagskake ønsker jeg meg til min bursdag 😍 Synd sønnen ble dårlig, men han har det nok bedre og blir fortere bra når han er der han er. Jenteturer blir det sikker flere av, som du selv sier.
      Her i Oslo kom året første snøfall i går, og nå er det minusgrader å isen ligger utenfor i gården så det er litt skummelt å gå ut uten brodder. Håper du får en fin dag og helg 😉

    2. Vera Lynn: Veldig takknemlig for den kaka… de er så herlige. Den såg veldig god ut….. Her regner og blåser det… men tenkte meg en tur rundt sjøen… herlig når naturkreftene røsker opp… tross om jeg kunne tenkt meg sol, blå himmel og tyve grader:)) Ha en flott lørdag.

    3. en mor er en mor og når barna er syke så tar en mamma ansvaret sitt og blir hos den syke sånn er det 🙂 tenker poden er glad for det denne helgen.
      Kaken var helt sikkert kjempegod og hvem hvet det kan jo hende dei sparer et stykke til deg også 🙂

    4. Så herlig kake! og du må en god helg..tross alt ikke ble som det skulle…sånn er det…syke barn kommer først…

    5. Dette var en kake jeg ikke hadde greid å spist. Sorry, men det ser pyton ut. Synd at helgen ble avlyst, men helg er det allikevel 🙂 Håper du og dine får ei koselig helg <3

    6. Stilig den kaka da.. Tror ikke jeg har gratulert deg.. så gratulerer på etterskudd :)) Så håper jeg du koser deg med kvelden selv om det ikke ble hyttetur… Lørdagsklem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg