Må man så må man – ut på tur……

Håper dere har hatt en flott søndag.

Det har jeg.

Jeg har fått gjort litt her i huset i dag, pakket inn både presanger og pakker til pakkekalenderen til sønnen min, fått en liten tur og vært på besøk. Hørtes i grunnen ganske mye ut, men det har vært en rolig dag i grunnen.

I går var jeg på en koselig kveld med noen supre jenter som du kan lese om HER. Jeg valgte valgte å kjøre frem, og dermed måtte jeg hente bilen i dag.

Jeg kunne sikkert fått noen til å kjøre meg eller tatt bussen helt frem, men jeg valgte å ta bussen et stykke for å gå resten.

Dette gjorde at jeg fikk en herlig tur fra Tjensvoll krysset, gjennom Mosvannet og derfra til Bekkefaret. Friskt og godt var det med litt regn innimellom. Men jeg kledde meg godt.

Må innrømme at på grunn av været, satt jeg inne lenge og drøyde å gå ut. Men bilen måtte jeg ha, så det var ingen vei utenom.

Jeg legger ved noen bilder fra turen og ønsker dere en flott kveld videre.

Mosvannet:

 

Disse opplysnings boksene med beskrivelse av plante- og dyreliv som en finner langs vannet er plassert langs hele vannet. Veldig kjekt å lese:

Gamlingen – tross vær var det mange folk som badet i anlegget:

Nede ved SIF banen kom jeg over disse fargespragene veggene:

 

#stavanger #Rogaland #mosvannet

12 kommentarer

Siste innlegg