Ord kan være magiske…..

Hei dere.

Vet du hva? Jeg har vært i denne bloggverdenen i over et år nå. Jeg lot vel egentlig den store dagen forbigå i stillhet. Men allikevel er det en liten merkedag for meg.

Hva har jeg lært i løpet av dette året? Jo blant annet at ord er magiske, men de kan også være det stikk motsatte.

Orda kan glede, de kan såre, de kan påpeke, de kan forvirre,  de kan gjøre deg nysgjerrig, de kan gi klarhet og de kan være lærerike. 

Så hvem er jeg i denne bloggverden da? Jeg tror nok jeg har tanker om mangt, og jeg liker å fortelle og opplyse om den fantastiske plassen jeg bor på. Er jeg på en tur synes jeg det er veldig kjekt å ta dere med.

Jeg sjokkerer nok ikke så mye med meningene mine da jeg liker best å pakke de litt inn og få hver av dere til å tenke videre selv. 

Kan det være for jeg ikke liker å såre noen? Jeg tror det, og jeg vet at livet har sine opp og nedturer, og at det er skjørt. 

Jeg har et lite ønske om at verden skal bli en litt bedre plass å være for alle av oss, og at vi skal ha det trygd og godt. 

I løpet av dette året har jeg også lært å kjenne flere av dere. Dere har tatt meg med på turer, enten i nabolaget der dere bor eller litt lengre ferieturer. Dere har meninger, og liker å fundere på livet akkurat som meg. Jeg vil bare si at jeg setter pris på dere alle som en. Dere er herlige, og gjør dagene mine mye bedre. Når dere kommenterer innlegga mine blir jeg veldig glad. Tusen takk for at du er du.

Om noen timer ringes julen inn. Håper du får en flott jul med venner og familie. Ta godt vare på deg selv i denne julehøytiden. Sitter du alene av en eller annen grunn, sender jeg mange varme tanker til deg. 

…… og til slutt en stor juleklem fra meg.

#blogger #bloggverden #julehilsen 

 

18 kommentarer

Siste innlegg