Tilbakeblikk på uken som har gått – uke 52

Da har vi rundet 2017 og er kommet inn i 2018. Før jeg gir helt slipp på året har jeg lyst å oppsummere den siste uken i året. Den har vært preget av jul og reise. En herlig tid med mye tid med familie og venner. Gode minner å se tilbake på, og jeg må jo bare si at den siste uken har vært fantastisk.

Her kommer min oppsummering fra forrige uke.

 

Øyeblikk:

Vi har hatt mange fine øyeblikk på turen vår til London. Latter, gode samtaler og opplevelser. Det var så mange fine øyeblikk, og hele gjengen var i strålende humør. Disse dagene kommer jeg til å leve lenge på.

Opplevelse:

På torsdag reiste jeg og poden til London til min bror. Begge brødrene mine, jeg, poden og tanteungen tilbrakte noen minnerike dager i byen. Vi fikk mye tid sammen, samtidig som vi fikk sett en del av London. Vi fikk besøkt Tover of London, Dungeon og Sealife, litt shopping og avrundet uken med en koselig nyttårsfeiring tross om vi ikke fikk sett så mange raketter.

Flause:

Tross reise, ingen flauser som jeg kan komme på. Det er jo helt fantastisk.

Trening:

Fortsetter på trenden jeg er inni. Veldig labert. Jeg hadde en flott rusletur i nabolaget både tirsdag og onsdag. Ellers setter jeg på maratongåingen i London på trening. Å gå sammen med min eldste bror er nærmest som å springe.

Innkjøp:

Jeg kjøpte faktisk ingenting til meg selv på turen, men poden har både fått litt klær og treningsutstyr. 

De røde telefonboksene var en stor hit blant asiatiske turistene i London. Kunne jo ikke være verre enn å ta et bilde vi også:)

 

 

#tilbakeblikk #øyeblikk #familie #mamma  

4 kommentarer
    1. Fint du delte turen til London, du har hatt en fin tur, det er godt for sjelen, synd du ikke fikk kjøpt noe fint til deg selv, pytt , pytt, opplevelser er viktigere

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg