Tips – slik kommer superkreftene dine frem……

Hele vinteren og til nå har som jeg har nevnt tidligere vært ganske så labert på treningsfronten. Det har vært litt i perioder, for deretter slakket skikkelig av. Jeg tror jeg har funnet de unnskyldningene som er å oppdrive for å ikke bevege meg så mye som jeg i grunnen skulle.

Her i uken kom løsningen susene inn i mail boksen min. Arbeidsplassen min skal være med på Dytt, og vi kan jo selvfølgelig være med. Tror nok jeg så mitt håp om at dette kan være det dyttet jeg trenger. 

I min iver glemte jeg helt ut nivået mitt for tiden, og allierte meg selvfølgelig med de mest trente på kontoret. Glemte meg litt ut at jeg er absolutt ikke i den gruppen lenger, og har i ettertid blitt grepet av en liten form for panikk. Tror jeg har trøstet meg med at jeg har nå konkurranse instinkt til de grader, så det må jo bare gå på et vis. I tillegg har jeg en uke å forberede meg på. 

Jeg skal absolutt ikke være sinken som gjør at laget ikke ligger langt unna toppen. 

Lite visste jeg at dagen for å teste ut formen skulle komme raskere enn jeg hadde antatt.

Den dagen kom i går.

Jeg slapp til og med gå ut døren her hjemme. På en time hadde jeg sprunget panisk opp og ned trappene minst ti ganger, løftet opp og ned på sofaen, stoler, kommoder og det som kunne løftes. Ålt meg rundt på gulvet og til tider krabbet. Disse øvelsene pågikk i omtrent en time. Fra begynnelse til slutt foregikk alle disse øvelsene med høy intensitet og høy puls. En skikkelig treningsøkt fikk jeg og superkrefter jeg ikke visste jeg hadde kom frem.

Ønsker du å grave frem de godt gjemte superkreftene dine anbefaler jeg å gjøre som meg.

Mist telefonen din! 

Anbefaler at dette skjer hjemme. Klarer du  å holde telefonen skjult i omtrent en time kan jeg garantere deg samme effekt som meg. Høy puls og de gjemte superkreftene kommer frem.

Jeg må jo også tilføye at det er skremmende å se hvor avhengig jeg er blitt av den dingsen.

Lykke til:)

#trening #superkrefter #mobiltelefon

 

 

 

 

10 kommentarer

Siste innlegg