Ting tar tid…

Hei dere.

En ny nydelig dag våknet jeg opp til her i Stavanger. Fuglene kvitrer, og jeg har allerede vært ute på en liten morgenrunde. 

I går fikk jeg gjort mye, tross om jeg lurer på hvor tankene mine er til enhver tid.

Den store planen min var i grunnen å spyle og vaske terrassene. Alt var satt klart, og jeg var i grunnen på vei til å begynne.

Før jeg satt skikkelig i gang gikk jeg forbi vaskerommet, og da var det gjort. Setter fort på en vask, og tenker ikke så mye mer på det, helt til jeg snur meg. Da ser jeg hageslangen. 

Her hos meg må jeg bruke uttaket fra vaskemaskinen til hageslangen, da jeg ikke har noe kraner på utsiden. Så det medførte jo en liten forsinkelse i planene. Men de ble gjort omsider.

Tross litt forsinkelser fikk jeg utført de planlagte oppgavene pluss en del ting til. Jeg hadde jo god tid i ventetiden.

Så her hos meg har jeg nå offisielt åpnet opp til sommeren. Mangler bare litt blomster. Kanskje blir det et gartneribesøk i dag? Jeg får se. Men en god følelse er det.

Ønsker dere alle en flott dag. Nyt den:)

Jeg tok et bilde fra terrassen min her om dagen hvor solen er i ferd med å gå ned. Synes det fikk litt fine fargespill:)

#sommerklar #mamma #stavangerinmyheart #sommer

18 kommentarer

Siste innlegg