Hvem bryr seg mest?

Hei dere.

Håper dere har en flott lørdag. Jeg har hatt en rolig morgen, selvfølgelig litt kaffe og så har jeg fått trent litt. Rett og slett helt perfekt for meg.

Ute titter solen frem, så det blir nok snart en liten tur for å nyte det fine været. Litt kaldt, men det er bare å kle seg.

Dere som har følgt meg her på bloggen, som kjenner litt til meg vet at jeg støtt og stadig kommer oppi litt morsomme situasjoner. For meg er det selvfølgelig litt flaut i øyeblikket, men det gir meg faktisk også litt krydder i hverdagen. Som regel får jeg meg en god latter, eller i det minste får jeg meg et lite smil. Kanskje gjør det at andre også får løftet litt på smilebåndet, så det er nok vel verdt det.

For en del år siden var jeg oppi en flau situasjon. Jeg holdt på å grave meg ned etter som jeg husker. Jeg husker følelsen, men ikke selve hendelsen av hva det var. Det var ikke noe som påvirket andre i noen grad.

Etter denne hendelsen snakket jeg med en person hvor hendelsen ble tatt opp. Det som han sa til meg har jeg tatt frem titt og ofte siden jeg tror det er mye sant i det han sa.

Tenk deg. Hvis noen andre har et kleint eller flaut øyeblikk. Hvor lenge husker du på det?

Derimot. Hvis det er du som har dette kleine eller flaue øyeblikket. Hvor lenge gnager dette?

Grunnen er ganske enkel. Vi er mer opptatt og strenge med oss selv.

Med disse orda ønsker jeg dere en fantastisk lørdag….. ja tenk det er helg:)

 

 

 

 

 

 

16 kommentarer

Siste innlegg