Tenk! Jeg har strikket tøfler

Jeg er litt kry da vet du. Tenk jeg har strikket mine første tovede tøfler.

Både på nettet og I butikker har jeg sett de herligste tøflene som flere har laget. De ser varme, myke og gode ut.

Jeg har ofte tenkt tanken at dette burde jeg prøve å strikke disse, men har trodd at vanskelighetsgraden har vært litt for høy. Dermed har det bare blitt med tanken, helt til nå nylig.

For noen få uker siden kom jeg så langt at jeg googlet oppskriften. Når det var gjort klarte jeg ikke å slå tanken fra meg. Ved anledning var også garn kjøpt, og etter noen få dager å ha sett på det satte jeg i gang. Slik ble mine første tovede tøfler til.

Jeg tror nok at hvis oppskriften ikke hadde vært så oversiktlig og enkel, så hadde nok prosjektet strandet.  Oppskriften finner du  HER.

Se så fine de ble:

#håndarbeid #strikking #tovedetøfler #toving #tøfler #hjemmelaget #selvlaget #hobby #høst

37 kommentarer

Siste innlegg