Alle burde hatt en venn som Lars

Hei dere.

I går, i dag og ja på torsdag og har jeg gått litt rundt her og vært så takknemlig over å ha en fantastisk venn. Ja han heter Lars. Og bedre venn og samtalepartnere tror jeg en skal lete lenge etter. Så det er grunn til takknemligheten min.

I grunnen ikke de store tingene, men å lage hverdagen til en liten fest, ja det er nesten det jeg kaller det.

Fikk en melding på torsdag, om jeg ville komme og spise på fredagen, jeg og poden. Tross ja i begynnelsen fra poden, måtte han jobbe så jeg vet ikke om det var jobben eller menyen som gjorde at han ikke var med, siden det var fiskegrateng på menyen. Og til min fortvilelse så liker han ikke så godt fisk.

Og fiskegrateng ble det av herlig selvfanga kveite, men å få to forretter i tillegg, ja jeg følte at jeg satt på en fem stjernes restaurant.

I tillegg til at han er en fantastisk kokk så er han en person som får personer rundt seg til å føle seg så vel, så Lars. Dette er til deg, og hadde det vært en julekurv tid nå skulle jeg sendt inn og nominert deg for at du sprer glede og gjør at de rundt deg føler seg så verdsatt. Så takk skal du ha.

 

Legger ved noe av menyen – og lurer du på hvor fiskegratengen er så hadde jeg ikke mer strøm på mobilen:

 

 

 

 

 

 

8 kommentarer
    1. Det der så skikkelig digg ut… Neste gang vil me ha mer bilder! Så du får investere i ein sånn Databank.. Fiskegrateng med kveite? Sånn luksus greier altså.. Blei du mett då? 🙂

    2. Det høres ut til at han der typen er ute etter noe mer.. (eller bare en litt over middelmådig kokk?)
      Sikker på at du ikke bare er ute etter “gratis” måltider?
      Men gode venner skal man ta vare på.. 🙂
      En pleier jo å si at veien til en manns hjerte går via magen..

      Husker best sitatet til “far i huset” i en reality serie: Duck Dynasty “If she only can cook; Marry her.. It doesnt matter how she looks… 😉 if she just can cook..
      Nå hører det videre til historien at favoritt retten til hans respektive kone er “squerrel brains” oversatt til norsk: Ekorn-hjerner.. He,he.. En liten spesialitet fra dei dype skoger i Loisiana..

    3. Lekkert så det ut, så jeg er sikker på at fiskegratengen også var både pen og god. Koselig at noen lager middag til andre. Her er det stort sett jeg som står for maten til våre, men det er så koselig når andre ber på mat. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg