Dagen startet med et brak…

Hei og god lørdag til dere.

Her har det vært full fart og skikkelig tørn med vaskebøtta i dag. Min andre kopp med kaffe endte med et brak. Tror nok kaffe kolben min sang på siste verset, og det viste seg at den var enig i. så  håndtaket ga etter og hele kolben deiset først på kjøkkenbenken og deretter på gulvet. En skikkelig røre en lørdags morgen.

Selv om den nye støvsugeren min kan gjøre mye så var det nok vaskebøtten som måtte til i dag.

Så her sitter jeg med skinnende rent kjøkken, ny kaffe på trakteren og priser meg lykkelig for at jeg hadde en kolbe i reserve. Kan vel bare gå oppover nå tenker jeg. Tror du ikke?

Ha en fin dag og hei det er jo lørdag.

 

 

6 kommentarer
      1. Ja ikke sant:) Vel en fordel med det for det trengtes. Så nå er til og med listen under kjøkkenbenken tatt av og vasket under. Skinnende rent kan du si.Noen fordeler med det hehe.
        Ha en flott lørdag.:)

    1. Ja det var litt av en start på dagen må jeg si 🙉 Selv med lite innhold i en kolbe, så blir det allikevel mye når det havner andre steder enn der det skal være. Bra du hadde en ekstra. Ønsker deg en fortsatt fin lørdag, klem 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg