En butikk til å bli glad i – På Solastranden

I går var vi en herlig tur som startet på Solastranden, veien langs sjøen til Ølberg og tilbake igjen. Været var nydelig, og lurte du på om det ble en is på meg på Ølberg, så ble det det.

Når vi kjørte for å parkere ser vi denne lille fargeklatten som ligger i på veien til stranden på Sola. Før vi satte snuten hjemover ble det en liten visitt, og vi ble ikke skuffet.

Her fant vi Solsikker i lange baner og forskjellig kunst som var til salgs. Det som var spesielt utenom kunsten var at det var ikke betjening i går. Ville en ha noe så vippset en eller la pengene i en boks.

Jeg kunne ikke gå derfra uten å plukke med meg noe, så nå lyser noen herlige Solsikker opp stuebordet mitt.

Dette utsalget drives av ekteparet Bjørn Sola og konen Elisabet Nessler. Han står for åkrene med solsikker mens fruen som er blomsterdekoratør tar seg av den kreative biten. De bor her og har en herlig åker med Solsikker som du ser bak på bildet her.

 

 

Farger og kunst – er det ikke flott?

 

 

 

 

 

Som enhver kunstner – så må en ha et verksted:

 

 

Er du i området anbefaler jeg virkelig at du tar turen innom. Garanterer at du får en god følelse og kanskje finner du noe fint du kan ta med deg hjem, akkurat som meg.

Innlegget er ikke sponset, bare en observasjon og en gest fra en fornøyd kunde.

10 kommentarer

Siste innlegg