En kråke på isen……

Hei og god morgen.

Ny dag og nye muligheter. Her er det igjen kaldt, iset og solen kommer nok til å titte frem i dag og. Herlig, men farlig.

De senere dagene har jeg tuslet mye rundt her og der, og det som slår meg er at jeg glemmer meg ut innimellom, og hopper rundt som bare det. Helt til, ja jeg får en liten skli variant. Da kommer kråkegangen i takt. Og jeg fortsetter på den helt til den er glemt.

Vi har ikke snø her, men frost. Så det er vanskelig å se innimellom at det er glatt. Heldigvis, sikkert på grunn av denne gangen min har jeg klart å holde meg på beina.

Og du, har du sett de andre i samme situasjon?

Ønsker deg en flott dag. Gjør den bra, husk. Smil og verden smiler til deg.

8 kommentarer
    1. Vinterstøvler med pigg er tingen!!! Jeg hadde kråkegangen i mange år, for ikke å snakke om at jeg mang en gang har vært Bambi på isen med diverse knall og fall. Men de siste vintrene har jeg piggsko på når jeg går tur Ogjeg går så trygt og stødig.

    2. Vi har hatt en mild november og desember, og først for to dager siden ble det kaldt.

      I dag har vi hatt minus 8 grader. Det er ikke så mye snø hos oss. På noen vann er det islagt, og kommunen jobber med å gjøre skøytebanene i byen fin 🙂

      Ønsker deg en kjempefin søndagskveld <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg