Er Corona tiltakene tilrettelagt for alle?

Nå når helgen igjen står for døren, og helgekosen banker på tenkte jeg at jeg vil dele en link til en artikkel med dere. Den omhandler  Corona og en uteglemt gruppe som får liten fokus når samfunnet lukkes ned.

Artikkelen er skrevet av Tom Hugo Hermansen og kan leses HER,

Som Tom omtaler er det noen som har mistet sitt fotfeste, sin identitet og sitt sosiale liv. For de fleste av oss går det greit, men ikke for alle. Noen har mistet seg selv og de har mistet håp.

Så folkens, jeg ber dere å ta dere tid litt innimellom og la tankene fare. Har dere noen som dette kan gjelde for i nærmest familie, vennekrets eller bekjente? For jeg er sikker på at du tenker som meg. Vi har ingen å miste.

Ønsker dere en fortsatt fin fredagskveld.

6 kommentarer
    1. Det der er kjempeviktig! Vi må tenke på alle rundt oss – på alle måter! Korona gir ekstra ensomhet og muligheter til tanker….. takk for at du tar det opp! Klem <3

      1. Ja det er jo en stor byrde å ha på seg, men at en kan tenke litt. Det er jo ikke lett å få med seg, men at en ikke er helt blind. Viktig. Men han nevner jo det og at disse tiltakene kommer raskt dermed kan en ikke få med alle.

    2. Ja, man bør passe på alle, at folk føler seg sett og ikke glemt i disse tider. For det ER tungt, selv for oss som har noen hjemme, og som ikke er SÅ sosiale. Man kjenner det likevel, og blir verre for en del andre vil jeg tro 🙁

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg