Er dette de beste de har?

Hei og god morgen. Ja nå er det snart avgjort hvem kommer til å regjere “over there” . Sitte på tronen i 4 år og få stor innvirkning på USA og hele verden for øvrig.

Hvem jeg håper, skal jeg ikke gå så mye inn på nå, men når jeg ser bilde av de to tenker jeg i første øyekast, er det mulig? En av disse?  Og har ikke USA noe bedre alternativ enn dette?

Jeg må ærlig innrømme at jeg har mistet litt tråden i hva de står for, tross om jeg var temmelig hekta på han ene for litt mindre enn 4 år siden. Det kan du lese om HER.

Men om de ikke ser slik ut skal jeg love deg at disse to de kan lage liv og røre rundt seg. Det er sikkert og visst.

Så folkens. Jeg lukker øyne og ører og håper den beste vinner. Og så håper jeg at vinneren tar seg ansvaret bevisst og får verden til å bli en bedre plass å være for absolutt alle.

 

Bildet er tatt av meg – men på skjermen vg på nett.

 

6 kommentarer
    1. Eneste grunnen til at jeg håper Biden vinner, er at mannen har valgt en yngre . flink og lynskarp kvinne til visepresident. Hun kan klare jobben om han faller fra, og han har jo også uttalt at han bare er “overgangspresident” om han vinner.

      Ellers er det bare dritt, alt sammen. Fysj!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg