Få spafølelse hjemme?

Reklame | Sunkost Stavanger

Hei dere.

I forrige uke var jeg så heldig at jeg fra Instagram vant en Aroma Diffuser fra Sunkost i Stavanger på Instagram. Litt spent, litt nysgjerrig og ikke minst utrolig glad troppet jeg opp i Stavanger sentrum for å hente den. En herlig og smilende dame med utrolig kunnskap møtte meg og overrak meg gevinsten. Instrukser på hvordan den skulle brukes fikk jeg og også et lite hefte med informasjon om oljer og virkemidler.

Nå har jeg i noen dager testet denne ut, og jeg kan fortelle at den er utrolig god og foruten at den er dekorativ siver det ut en mild duft, etter eget ønske, og ikke minst at den fungerer også som en luft fukter til mindre rom. Når luft fuktigheten er ok, stanser den selv eller går til intervallene du har innstilt den på.

Denne kan jeg virkelig anbefale, og om du ser etter en gave til deg selv eller andre er dette et perfekt alternativ.

 

 

Disse tre oljene fulgte med. Denne kombinasjonen skal visst holde myggen borte. Det er Eucalyptus, Citronella og Peppermint.

 

 

 

 

Og ikke minst er den veldig dekorativ:

 

 

4 kommentarer

    1. Jeg kan være sånn som prøver sånt i et par uker. Og synes det er “greit”. Men så VIPS så har jeg glemt hele greia, og den står og støver ned et sted…

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg