God Halloween feiring

Hei og god morgen.

Har dere det fint og er dere klar for årets skumleste dag?

Her i huset blir det nok null feiring og ingen godteri innkjøp til de som kanskje kommer på besøk. Og vet dere, tross om jeg liker de skumle søte som pleier å dukke opp på denne dagen hvert år, så håper jeg ikke det kommer noen i år. Trist og litt vemodig å tenke slik, men jeg håper at folk og foreldre tar hensyn og ikke bare må for at de føler det er en allemannsrett.

Inviter venner, kle dere ut og lag noe skummel og spennende mat, det er mitt råd.

Jeg ser at Folkehelseinstituttet kommer med anbefalinger som du kan lese HER må jeg innrømme at jeg synes at en bør la være å gå.

Ønsker dere en fin og skummel dag. Ta hensyn, oppfør dere fint og vær så skummel som bare du kan.

 

 

6 kommentarer
    1. Her blir det null og niks som vanlig.. har aldri hatt noe fokus på akkurat denne feiringa. Ikke annet enn vi skal på kirkegården i mårra og sette på nye batterilys 🙂 Kos deg i lørdagen 🙂

      1. `Vi har feiret når sønnen vokste opp, har hatt selskap så har de gått en runde. Men ikke noe som jeg må. Synes det er litt kos når de små kommer på døren. Men det har ikke vært en eneste her i år. Synes det er bra jeg.

    2. Her har det ikke vært noen skumlinger foreløpig! Det er ikke pålagt å droppe det her, men virker ikke som det er så mange som fjaser rundt! Jeg vet ikke helt hva jeg tenker, og jeg har ikke noe forhold til denne tradisjonen! Klemmer <3

      1. Det er sant at det var ok iflg. Anbefalingene men det har ikke vært noen her og det har forrige år vært en haug. Bor litt slik til. Synes det er bra at et mer er selskaper siden .. ja en vet aldri.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg