Kjerringtanker – I Stavanger har vi skikkelige strender å strikke på…

Jeg fikk meg en god latter når jeg leste innlegget til Kjerringtanker i dag. Hun og strikketøyet på tur til stranden, vel med Gubben Grå og da vel og merke. Hva gjør man ikke når en får en oppfordring fra Vibbedille.

Men tror en glemmer hvor fine strender vi har i Rogaland og Jæren. Siden jeg nylig har vært på besøk legger jeg ved et bilde som dere kan drømme dere litt vekk i. Tror nok det hadde vært fint å hatt med strikketøyet hit. Tror det var det Vibbedille mente.

Og Vibbedille – en liten pekefinger til deg. Det er ikke alle som er så utskjemt med like fine strender som oss. La oss glemme et øyeblikk Nordsjøen som står inn.

Ønsker dere en flott dag videre på stranden med strikketøy eller ei.

12 kommentarer
    1. Jeg er gørrmisunnelig. 😊 I 2009 tilbrakte jeg ei ferieuke på Jæren. Var bla på Ølbergstranden og Revesanden. Så ikke en nudist på sistnevnte, men hadde hele området for meg selv. For en opplevelse! Så vakkert å se solnedgangen på Ølbergstranden og et par dager etterpå vandre på Revesanden under en knallblå augusthimmel. Med hav og strand så langt øyet så. Så nydelig å gå i sanden og en herlig trim for føtter og rygg.

      Drømmer meg ofte tilbake…. og det blir ikke mindre av det nå etter å ha sett ditt vakre bilde. ❤️

    2. Så herlig, og ingenting slår jærstrendene våre! 🙂 Har sittet mye der ute å strikket og det slår nok den frosne stranda til Kjerringtanker hehe 🙂 Men eg elsker innleggene henne si dag og det at hun faktisk tok med strikketøyet ut, ja det bøyer eg meg for 🙂 Elsker humoren hennes <3

      Klem Vibbedille 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg