Lyng i alle regnbuens farger

Søndag morgen og solen skinner. For tiden sitter jeg inni min egen lille boble som jeg kaller det, siden utenfor vinduene er det full renovering på gang. Vi har fått nye vinduer, ny kledning og så til slutt kommer det nye terrasser. Det blir bra til slutt, men når det holder på er det litt som om livet står på vent.

Vi har verken tilgang til terrasser eller hage. Så med to måneders arbeid er det blitt rene sørpe hullet. Jeg prøver med godt mot å si at det hvertfall løfter gresset slik at det blir flott til neste år. Så får vi se da.

Så du forstår det blir ingen pynting utenfor når huset er i denne tilstanden. Jeg holder av og til på å glemme ut tilstanden hjemme, men har klart å holde meg.

Her om dagen tittet jeg litt inne hos plantasjen, og der hadde de fått inn mye lyng i utrolige farger. Jeg lurer på hvordan de får de både blå og orange, men flotte var de.

Jeg legger ved et bilde og ønsker dere en fantastisk søndag.

6 kommentarer

Siste innlegg