Mads Hansen – en kaffe hadde gjort seg….

Ok, så følger jeg Mads Hansen på Instagram, og synes han er litt morsom og setter ting litt på kanten. Ja han mener mangt om mye og er nok ikke enig med ham i alt, men han klarer å håndtere den kritikken han får. Ellers hadde nok han ikke holdt på slik han gjør. Så Mads – jeg heier på deg.

Jeg kom over et Instagram innlegg fra ham i dag. Der hadde han fått en litt vel på kanten melding fra en som jeg tipper ikke er så særlig fan. Du kan lese om det HER. Og Mads, jeg forstår du reagerer.

Ja det var nok ikke de fineste formuleringene, og tror nok mange hadde fått bakoversveis av mindre, for så usaklig var innlegget. Men hva gjør vi i kommentar feltet? Jo vi er ikke bedre, og gyver løs på punktum, komma og skrivefeil. Hele innholdet som burde vært fokus kommer helt i bakevjen. Så folk: skjerpings.

Og til deg kjære Mads. Jeg tror tilhengeren din trenger en kopp kaffe jeg, spandert av deg. Så kan dere prate om vaksiner og det som verre er. En vet aldri hva en kaffekopp kan løse vet du.

Gleder meg til å høre om kaffebesøket.

10 kommentarer

Siste innlegg