Sola Airshow

Når en blir invitert på Sola Airshow var vel min første tanke om dette var noe for meg? Så det var nok et skeptisk ja fra meg som verken er fly interessert eller har den største tålmodigheten i verden. Så tross mine handikap her, så var det absolutt verdt det “jaet”.

Yrene folkeliv var det absolutt, og fly i alle størrelser og fasonger. Noen av de største  var det og mulighet til å titte innom, og det er jo alltid litt kjekt selv om køene for å skue de var meter lange. Men alt går når en har godt humør og ikke minst tenker at det er verdt det. For det var det.

Sola Flyshow er en årlig begivenhet på Sola, ved Sola Flyplass. Det er en to-dagers begivenhet hvor en får se historiske luftfartøyer til fly show, med tilhørende brøl fra jetmotorer som river gjennom luften. Som alltid er det spekket med folk i alle alder, enten som vandrer rundt eller har med seg fluktstoler og sitter rundt omkring for å få med seg det som skjer i luften.

Er du i området neste år, er det virkelig verdt å ta turen innom.

Jeg tipper at bilder sier mer enn ord her, så jeg legger med noen bilder og håper du liker dem.

 

Litt å se på:

Før en kommer til arrangement området:

 

 

Som du ser er det litt folk, og enda mer er inne:

 

Det første som møtte oss var show i luften, ikke så lett å fange med kamera, men prøvde:

 

 

 

Her kunne publikum komme inn og ta en titt:

 

 

Utrolig å gå inni og se hvor stort det er:

 

Litt stemningsbilder:

 

 

 

 

Rundt på området og i hangaren var det en del utstillere, her er en fly motor:

 

små modell fly:

 

Håper du likte titten, og husk. Dette arrangeres hvert år! Kanskje ses vi neste år?

 

 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg