Solastranden i magisk solnedgang

Jeg vet ikke helt hva det er men jeg må ha min dose av Solastranden innimellom. Bare må. Har du noen områder som du har det slik med? Og i dag var dagen. Planla turen litt senere enn en vanlig søndagstur, vel må nok innrømme at jeg tenkte på magien. Og den kom. ‘

Legger ved noen bilder så kan du jo se selv. Kaldt og bare deilig var det.

Ønsker deg en fantastisk kveld. Jeg har funnet frem litt chips, kakao i koppen og nå kommer nok Farmen på skjermen. Stor klem fra meg.

 

 

 

I starten sto solen litt høyere på himmelen, og sank etter hvert som vi trasket utover. Når vi gikk ned med hotellet gikk vi i dag til høyre.

 

 

 

 

 

 

 

Solastranden er en 2300 meter lang sandstrand som ligger i Sola Kommune i Rogaland. Den er en av de populære Jærstrendene og  er en langgrunn strand og blant brettseilere. Femina.no har kåret stranden til Norges vakreste og Sunday Times har kåret den til verdens 6.beste strand. Så skal du til Stavanger område må denne absolutt være på lista for plass å besøke. Flott i allslags vær.

8 kommentarer
    1. Herligheta…. ja her er det ikke vanskelig å skjønne at det er et must som trenger seg på med jevne mellomrom 😀 Har et par sånne steder jeg også… i mitt paradis 😀

    2. Ikke rart du må ha en dose av dette innimellom. Forstår det veldig godt. 🙂
      Er sånn jeg også, noen ganger bare må jeg ta en tur på slike steder som ved sjøen eller skogen. Ettersom hvor jeg er 😉 Nyt dagen din! Klem 🙂 <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg