Vinn opphold i Stavanger regionen

Hei dere.

Jeg må bare dele med dere et innlegg jeg kom over på facebook i dag hvor du rett og slett kan vinne et opphold i den flotte regionen min.

Hva hadde du sagt til 2 gratis overnattinger på Sola Strandhotell samt inngang til Nordsjøbadet sitt spa anlegg, 2 dagers inngang i Kongeparken samt bil i hele perioden? Fantastisk ikke sant?

Har du lyst å prøve deg på å vinne anbefaler jeg deg til å gå inn HER.

Innlegget er ikke sponset, kun en oppfordring til alle som kunne tenkt seg å oppleve den herlige regionen min, kjenne sand mellom tærne og bare ha en fantastisk stund.

bildet er tatt på Sola Stranden rett nedenfor Sola Strandhotell.

6 kommentarer
    1. Spennende 😀 Tar ikke sjansen på å vinne noen tur nå 😀 Her blir det operasjon og lang rekonvalesens i huset om ikke så veldig lenge 😀

      1. Ja de er heldige de som vinner:) Håper det er noen som av en eller annen grunn ikke har anledning til å reise på annen ferie:) Noen som trenger det……. Ja dere var jo på Ølberg blandt annet…. fint der også:))

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg