Limet har løsnet litt……

Hei dere og god morgen.

Søndag morgen, og kaffe koppen er på plass. Tenker tilbake til i går, og håper inderlig at limet som har limt meg fast til sofaen har løsnet litt.

Jeg har i grunnen hatt en litt daff høst. Så kom julen, og da har man jo ikke tid til å gjøre så mye bevegelse. Spesielt hvis man er ekspert på unnskyldninger. Det har jeg blitt en mester i. Nytt år og nye mulighetene, men unnskyldningene har kommet på rekke og rad for det.

Men nå, nå er jeg på vei tror jeg.

I går hadde jeg i grunnen planlagt en liten tur i nabolaget her for å få med meg vinter bilder som jeg kunne bruke i Frodiths utfordring. Det gikk en time og to mens jeg på morgenkvisten prøvde å gi meg selv unnskyldninger. Men et oppdrag er et oppdrag. Så ut måtte jeg. 

Siden jeg er i ganske så daffe modus for tiden hadde jeg bare tenkt meg på en bitteliten tur. Tatt bildene, kjent på det å ha vært ute og latt det være med det. Vet ikke helt hva som gikk av meg, men det ble en tur rundt Hålandsvannet. Jeg overhørte rett og slett unnskyldningene. 

Vi hadde herlig vær i Stavanger i går. Stille, og rett på pluss på gradestokken. Rundt omkring hørtes kun sildring i vann, greiner som slapp snøen og knitring. Helt fantastisk.

Jeg legger ved noen bilder av turen min. De taler for seg regner jeg med.

Ønsker dere en fantastisk dag. Vi skal faktisk på en skitur. Første skituren i år. Herlig.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

#natur #vinterdag #winterwonderland #Randaberg #stavanger #Randaberg #mittrandaberg #utpåtur #rusletur

 

 

24 kommentarer

Siste innlegg