Velvære kveld …..

Kjære lesere, det har vært fantastisk.

Etter en liten rusletur i dag, fant jeg ut at kvelden skulle ha et lite snev av velvære. Hva er vel ikke bedre, rett før nyåret. Tente på alle tenkelige stearinlys i stua, fant frem balje, vann,  kremer og det som trengs. Samt fant en god film på tv…. så var det bare å nyte.

Først peeling, så ansiktsmaske. Fotbad, filing og klipping. Fantastisk.

Så nå sitter jeg her da, som et nytt menneske. Føttene myke som babyføtter, og føler meg frisk og god i ansiktet.

Det er bare å nyte resten av kvelden og følelsen. Kanskje blir det et glass vin også, har jo feriedag i morgen. ps. og litt sjokolade. Fordi jeg føler jeg fortjener det:)

Ønsker dere en fantastisk kveld videre.

#hjemmespa #ansiktsmaske #velvære #helse #skjønnhet 
 

14 kommentarer

Siste innlegg