Fra kontroll til stålkontroll……

Tidligere denne uken beskrev jeg min frustrasjon over det å få oversikt, og at i forbindelse med min sønns konfirmasjonsundervisning misset jeg nesten arrangementer og tilstelninger på grunn av at jeg trodde jeg hadde mistet oversikten. Dere kan lese innlegget HER.

Jeg har vært veldig misfornøyd med denne “glemmingen” min, og investerte i forrige uke i tavle folie. Har egentlig tenkt på det lenge, men har ikke funnet eksakt rette formatet. Liker ikke så veldig klipping og tilpasning, da det lett kan bli skjevt.

Tross om resultatet var at jeg ikke mottok informasjonsmailene, har jeg likevel hengt opp folien. Synes den var grei jeg, og nå har jeg ikke noen unnskyldning for å glemme noen ting. Denne skal oppdateres hver søndag, så har jeg hatt litt kontroll før, går jeg nå mot stålkontroll.

Jeg leste her at tavle folie osv. egentlig var på vei ut interiørmessig, men tror jeg holder litt på denne for det. Den kan enkelt fjernes, og lager ingen merker.

Ønsker dere en fin søndagskveld.

#oversikt #folie #familie #familieogbarn #barn #ungdom #interiør #trend

10 kommentarer
    1. Akkurat det må da være det samme..om det er in i interiørverdenen..for om det er praktisk..så må da det være viktigere! Så kos deg med tavlen..den så veldig fin ut..og ja, det er en deilig følelse å ha stålkontroll!! Ha en god kveld!

    2. Den tavla der så bare unik ut og er noe jeg skulle gjerne og skal ta med meg videre, når min tid er inne til flytting. Noen år til, men h*ll no <3 It is perfect <3<3

    3. Amelia Hvass: Ja ble meget fornøyd. Det som er så bra er at en slipper å henge opp med oppheng. Pluss at den lager jo ingen merker etterpå:) så meget fornøyd. Ønsker deg en flott kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg