Tilbakeblikk på uken som har gått – uke 13

Hei fininger.

Da er enda en uke over, og jeg må vel tilføye at det har vært litt av en uke med mange inntrykk, tanker og kjekke øyeblikk. Tross om jeg og sønnen min har vært mye på farten, har vi hatt noen koselig stunder hvor praten har gått lett, og nevner igjen at jeg lever for de øyeblikkene. Det å vite at han har det bra, at han deler tanker og drømmer, ja det er herlig. Det er utrolig hvor mye slike øyeblikk betyr, og de varmer hvert fall mitt mammahjerte.

Her kommer mitt overblikk:

 

Høydepunkt:

Denne uken har det vært mange øyeblikk som kunne vært høydepunkter. Jeg trekker frem torsdagen hvor vi var med på arrangementet Oppturen i Stavanger. Du kan lese om det HER og HER. Jeg blir så glad for engasjerte personer som lager til flotte arrangementer. Dette arrangementet var et gratis arrangement både på dag og kveld. Lokale bedrifter fikk anledning til å profilere seg, og jeg er sikker på at mange samarbeid kommer til å ta form i ettertid. Så igjen, hatten av for alle de involverte. Takker igjen for at vi fikk lov til å være med.

Øyeblikk:

På lørdag var jeg på konsert med Thorsens Bageri & Cafe. Dere kan lese om det HER. Kjekt å lufte seg litt på sparket, og ikke minst å treffe mange kjente som jeg ikke har truffet på veldig lenge. En veldig koselig og kjekk kveld.

Nedtur:

Det har vel ikke direkte vært noen nedturer, men mer forvirring. Jeg har blitt utelatt fra mailing listen i forbindelse med min sønns konfirmasjon. Følt at jeg har blitt tatt litt på senga når det gjelder klokkeslett, nye ting som har kommet opp. Mysteriet ble oppdaget og løst. Du kan lese mer om det HER.

Flause:

Tror faktisk ikke jeg har hatt noen flauser denne uken. Fantastisk:)

Hendelse som har gjort inntrykk på meg:

Jeg ble nominert til ukens Anbefaling av remi89terjesen. Du kan lese innlegget hans her HER. Det varmer meg at noen liker å lese bloggen min, og setter pris på det jeg skriver. Så tusen takk Remi, jeg ble veldig glad.

Trening:

Har vært aktiv hele uken. 2 dager med helsestudio, styrke og spinning. De andre dagene, utenom en dag har det vært en liten tur hver dag. I tillegg har jeg hatt styrketrening hjemme 2 dager.

Innkjøp:

I begynnelsen av forrige uke kjøpte jeg tavle folie for å få litt bedre oversikt over ukens gjøremål. Dette ble montert opp i helgen, så nå går vi fra kontroll til stålkontroll her i heimen. Du kan lese om det HER.

Nyhetsbilde som har satt igjen noen tanker hos meg:

Har ikke noen spesielle nyheter å komme med. 1.april var litt forvirrende i forbindelse med spøkene, dermed lot jeg nyheter være nyheter denne dagen. Du kan lese om det HER.

 

 

16 kommentarer

Siste innlegg