Kunstutstilling på Viste Strandhotell

I dag har jeg vært en liten tur innom Viste Strandhotell hvor Fargeklatten har hatt kunstutstilling.

Fargeklatten drives av kunstneren Elisabeth, og hun tryller frem de mest fantastiske bildene. Her er alle farger og teknikker. Du kan lese mer om henne og Galleriet hennes HER. Hun lager også bilder på bestilling, slik at du får akkurat det som passer til deg.

Viste Strandhotell har ikke hatt drift på over året, men har nå blitt tatt over av  Kirkens Bymisjon. Det er ikke helt spikret hvordan driften blir, men de regnet med hotelldrift og satsing på arrangementer. Fra meg får de mange lykkeønskninger. Det er kjekt at det er liv i bygningene igjen.

Elisabeth gir overskuddet fra denne salgsutstillingen til Kirkens Bymisjon.

Jeg legger ved noen bilder, og med disse ønsker jeg dere en fortsatt fin kveld.

 

Foto av Viste Strandhotell. (jeg tok bildet av fotografiet som hang i spiseområdet) Historien til Viste Strandhotell kan du lese om i dette innlegget  HER.

Utsikt fra restauranten:

En liten plakat fra de som skal drifte hotellet. Jeg er spent på konseptet og ønsker de lykke, lykke til. De har allerede nå i sommer barne og ungdomsleir, og skal også ha et opplegg for pensjonister.

#galleri #kunstutstilling #fargeklatten #salgsutstilling #vistestandhotell #kirkensbymisjon #ventilene

19 kommentarer

Siste innlegg