Tilbakeblikk på uken som har gått – uke 45

Uken som har vært har vært preget av både oppturer, nedturer og valg. Men tross alt en fin uke. Uken har gått fort, men det har skjedd mye og avsluttet med en veldig rolig helg. 

Her kommer mitt overblikk over uken som har vært:

 

Høydepunkt:

Jeg ble et år eldre, og når venninner dukker opp uanmeldt på døren på selve dagen, da blir jeg glad. Du kan lese om det HER.

Øyeblikk:

Poden har vært syk, og det vil si at vi har hatt en rolig helg her hjemme. Vi har kost oss, selv om han ikke har vært helt i form. Han pleier normalt å ikke være så mye hjemme i helgene, så det blir en del gode øyeblikk av dette.

Nedtur:

Jeg skulle vært på en forenings/hyttetur i helgen som var. Poden ble syk, og siden han har en litt lang vei til faren ble han hjemme. Du kan lese om det HER.

Flause:

Vi var på foreldresamtale i uken, og jeg klarte å formidle feil tid til sønnen min. Det resulterte at deler av samtalen måtte jeg ta uten ham. Du kan lese om det HER.

Trening:

Ikke så mye trening, men litt. To spinningtimer samt to rusleturer i helgen.

Innkjøp:

Ingen handel denne uken.

 

#tilbakeblikk #øyeblikk #familie #mamma

6 kommentarer
    1. Uken gikk så og si fint, ser jeg 🙂 Gøy å lese uken som gikk, noe jeg ikke er flink selv til å skrive om. Jeg må starte med dette, men det er innimellom så lite som skjer. Håper poden er frisk igjen 🙂 Ønsker deg og dine en fin dag <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg