Tilbakeblikk på uken som har gått – uke 47

En ny uke er over, og vi har entret en ny en. Fine stunder har det vært, og selvfølgelig hverdag som i grunnen har vært fin.

Her kommer mitt overblikk over uken som har vært:

 

Høydepunkt:

På onsdag var jeg en tur innom Ølensvåg, jobbrelatert. Her har jeg trasket mange ganger i mine barneår siden mor kom herfra. En plass fullt med gode minner, og bare kjøre innover gir meg en spesiell følelse som er ubeskrivelig. I tillegg til møte må jeg alltid ha en liten sightseeing rundt omkring. Har en del slekt her inne som jeg absolutt skulle vært innom, men det hadde jeg dessverre ikke tid til. Jeg må nok lage et lite innlegg om Ølensvåg kjenner jeg. I tillegg til minnene er det en flott bygd.

Øyeblikk:

Herlig jentekveld på lørdag med ost, kjeks og bobler, god mat og herlige samtaler. Dere kan lese om det HER. Slike kvelder eller stunder er bare gull verdt i en travel hverdag. Gir påfyll og gjør rett og slett hverdagen lettere.

Opptur:

På torsdag kom Choice hotellet innom jobben med en herlig Thanksgiving middag til oss. Kalkun og søtpotet. Smakte fortreffelig.

Flause:

Ikke direkte flause, men litt flaut for det. Jeg kjøpte dress til poden, glad og fornøyd med kjøpet og at de hadde størrelsen glemte jeg helt å sjekke om buksen var i rett størrelse. Du kan lese om det HER.

Trening:

Uff og uff. Veldig labert. En spinningtime og to småturer. Føler jo at det bare blir mindre og mindre, tross om intensjonen er mer. Vel det kommer vel en ny uke og nye muligheter.

Innkjøp:

Dress til poden og to julepresanger i boks. Jippi..

 

Fantastisk Thanksgiving middag servert av Choice på kontoret vårt. Heldige oss:)

 

 

#tilbakeblikk #øyeblikk #familie #mamma

10 kommentarer

Siste innlegg