Alle de X’ene

Hei og god mandag til dere alle.

Snart jul, og ute er det hvitt. Herlig, og ja julestemningen kommer sigende til de grader.

Her i huset har poden hatt et fokus den senere tiden. Han har  vært gjennom x’er, y’er og rett og slett hele alfabetet i et og samme regnestykke. Finne de ukjente og  innimellom fortelle meg om forskjellige formler som jeg tror jeg har lært en gang i tiden men som høres temmelig gresk ut for meg nå. Ja det nærmer seg eksamen.

Det sies at det en ikke har bruk for er lett å glemme for andre viktige ting, så dermed har jeg forent meg med at det sikkert er tilfelle nå. Jeg føler nok at jeg aldri har kunnet noe slikt, så det er nok bare gjemt temmelig godt der inne. Jeg velger å tro det.

Heldigvis trenger ikke jeg legge så mye vekt på alle disse ukjente, og kan mer konsentrere meg om jul, julestemning og kos. Heldige meg.

Ha en flott mandag.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg