Gavetips!

Jeg elsker å gå i bursdager, men derimot å finne den perfekte gaven, det kan være vanskelig. Spesielt i disse dager hvor alle har alt. Så hva gjør en?

Som jeg har skrevet tidligere så har jeg vært litt aktiv på sylte fronten i år og laget geler av både det ene og det andre. Utrolig mange gode, og så passer de godt til både os og kjekt, kjøtt og mye annet. Fant ut at de som gjerne ikke er mest vanlig kunne jeg gi vekk. Synes selv jeg var veldig kreativ, og siden hun også er en ivrig turgåer får en jo heller ikke nok av pannebånd. Gjør en?

Jeg fant en fin eske jeg hadde liggende, kjøpte litt silkepapir kort og litt bånd, og vips hadde jeg også den perfekte innpakningen.

Hva synes du?

 

6 kommentarer
    1. Sånne nytteting er den beste bursdagsgaven man kan få, og spesielt om den er hjemmelaget 🥰 I min lille vennekrets, så får den som har bursdag selv plukke ut det han/hun har lyst på. Vi har et fast beløp, og er gaven dyrere så betaler bursdagsbarnet det som er over. På den måten slipper man å komme med en gave som bare blir stående i et skap 😉 Håper du får en fin lørdag 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg